środa, 21 grudnia 2016

Święta idą!

Hej, cześć, witam!
Z racji, że już niedługo nadejdą wyczekiwane przez wszystkich święta (no i ten pierwszy dzień zimy należałoby jakoś uczcić), czas na życzonka.

W tym wspaniałym dniu życzę Wam samych sukcesów, i na blogu, i przy modelach. Aby każdy z Was na Nowy Rok spełnił swoje postanowienia noworoczne, aby ten czas z rodziną był niezwykły i niezapomniany. Życzę wszystkim postępów w jeździe konnej lub innych sportach które uprawiacie. 
Absolutnie każdemu zdrowia, szczęścia i spokoju, aby każdy z nas przez ferie świąteczne miał możliwość odetchnięcia.




U góry jedno ze zdjęć z mojej galerii- może niezbyt świątecznie, ale całkiem ładnie się prezentuje jak na moje możliwości :).

Zanim skończę- co chcielibyście dostać na święta? Ja raczej niewiele, ewentualnie figurki z Collecty, mam już parę upatrzonych. Swoją drogą, nie mogę się doczekać modeli 2017! I tak zapewne zrobię o tym post! :D

Będę się już żegnać, cześć!
~WS.


5 komentarzy:

  1. Hejka! Fajny post i życzonka! Oczywiście- nawzajem :)
    Wpadnij do mnie, ponieważ zostałaś.... no... więcej dowiesz się na blogu :)
    Pozdrawiam.
    Wiola <3

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym jakiegoś trada, ale z racji tego, że mój laptop jest w stanie krytycznym nie dostanę, bo prosiłam o kasę którą dołożę do zakupu nowego..
    a co do życzeń - nawzajem! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne życzenia. Chciałabym jakiegoś konia z Collecty lub tradka (szczególnie Babyflo)... Nie wiedziałam, że jest aż tyle tomów Akademi Canterwood

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za fajne życzenia :D Modele 2017 są świetne i na pewno niektóre do mnie trafia :)
    Pozdrawiam
    Wolfik

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz jestem na tym blogu i myślę, że zostanę na dłużej :)
    Pozdrawiam ~♥
    ranczoiskra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń