czwartek, 15 grudnia 2016

Witam, witam- zaczynamy!

Witajcie!
Jestem WS. 
Cóż, postanowiłam, że ja również zacznę przygodę z blogowaniem- czemu by nie? To dobra zabawa!



Coś o mnie:
Jestem nastoletnią, skrytą dziewczyną. Ograniczam się do dłuższych rozmów z paroma osobami, co nie znaczy, że jestem aspołeczna! ;) Wręcz przeciwnie. Gdy czuję sympatię do jakiegoś człowieka, prawie natychmiast zaczynam to okazywać. Ale! Działa to też w drugą stronę- gdy ktoś mnie zdenerwuje, mogę nie umieć opanować nerwów (szczególnie w rzeczywistości). 
Jeżdżę parę lat, bywam w stajni w piątki i soboty na jazdy, czasem zdarza się sporadyczny wypad na luzie. Moim ulubionym chodem (od niedawna, haha) jest galop i cwał. Wcześniej bowiem bałam się ruszyć szybciej niż kłus, bo obawiałam się o moje umiejętności jeździeckie. No tak, ale wszystko zmieniło się w Dziemianach, gdzie byłam na obozie 3 tygodnie, poznałam fantastyczną osobę i konie oraz zdałam moją pierwszą odznakę- BOJ. 
Od czasu posiadania jej bardziej wierzę w siebie, a jazda sprawia mi niebywałą radość- a już szczególnie, gdy pędzę razem z koniem na złamanie karku. Niedosłownie, oczywiście! xD


Z końmi miałam styczność już w pierwszej klasie podstawówki, kiedy to Nina (moja przyjaciółka z czasów wczeeesnego dzieciństwa) namówiła mnie na wypad na Warsaw Horse Day. Nadal mam gazetkę z tego miejsca! To właśnie wtedy też otrzymałam od niej w prezencie dwie pierwsze figurki koni Schleich- był to Pegaz, ogier andaluzyjski (który teraz niestety jest kaleką), oraz Nebrazkę (Nebrazka- imię konia Niny), która najprawdopodobniej zginęła gdzieś na działce, gdy bawiłam się "dzikimi końmi" w piątej klasie wraz z Alicją- przyjaciółką od trzeciej podstawówki. :)

Niewiarygodne, ile ten post przywołał wspomnień. Aj, musiałam to napisać. Dobra, kontynuując:

Jestem również fanatykiem książek i Sherlocka (Benedict Cumberbatch w roli głównej). 
Mogę obejrzeć nawet 6 odcinków jednego dnia (a jeden ma ponad półtorej godziny!), a książki pochłaniam w najwyżej parę dni. Mam ich na półce pełno, są wszędzie! Tak samo jak płyty serialu, ale najlepsze jest to, że w tym bałaganie odnajduję się idealnie!

Myślę, że to tyle o mnie. Dzisiaj chyba mam dzień na rozpisywanie się (psst, nie poszłam do szkoły), tak jak i czas. 

Jedno z ważniejszych pytań: kiedy będą dodawane notki? 
Nie jestem z natury osobą systematyczną, ale za to jestem pracowita. Umiem robić posty raz na parę tygodni, za to dobrej treści (np. merytorycznej). A więc na to pytanie odpowiedzieć nie jestem w stanie. ;)

Cóż, to by było na tyle w dzisiejszym wpisie. Mam nadzieję, że przypadł Wam do gustu. Będę się żegnać, piona! ✋

9 komentarzy:

  1. No to witam na Blogspocie! :3 Bardzo fajnie piszesz, super się czyta ^^ Pozdrawiam i czekam na nową notkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy w blogerskim świecie! Widzę, że podobna jesteś do mnie z charakteru :)
    Też uwielbiam serialowego Sherlocka i książki.
    Czekam na kolejną notkę i powodzenia z blogowaniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy <3. Będę tu zaglądać częściej :D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę możliwości regularnej jazdy, blog zapowiada się ciekawie, będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witamy! Nieźle się zapowiada! Teraz tylko czekać na kolejny post. Widzę także, że nie tylko ja mam parę Schleichów u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Już po pierwszym poście poznaję w tobie dobrą blogerke i osobe. Oczywiście czekam na kolejne posty!(ps. W większości spraw jesteś mmoim przeciwieństwem :))
    U mnie (może) dzisiaj kolejna notka.
    Pss. Ja też nie idę do szkoły przez ten tydzień.
    Pozdrawiam
    Wiola <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej! Zapowiada się ciekawie :) czekam na następny post. Jak mi się spodoba to zapewne bloga dodam do czytanych przeze mnie. Ja też uwielbiam książki i mam ich mnóstwo! Powodzenia w blogowaniu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku blog świetnie się zapowiada ❤
    bed e zaglądać i dodam do polecanych
    sama jeżdżę konno 😉
    czekam na kolejny post i pozdrawiam cieplutko !!!! 😚

    OdpowiedzUsuń
  9. Konie to cudowna sprawa !
    Niestety w moim mieście nie ma wielu stadnin !
    Fajny blog ! Będę wpadać częściej !
    A za to ja zapraszam na mojego bloga, który prowadzę z przyjaciółką ! => lovelybooks23.blogspot.com
    PS. Dodam także do poleconych bo tematy z końmi są bardzo fajne !
    Pozdrawiam!
    LovelyBooks23

    OdpowiedzUsuń