wtorek, 27 grudnia 2016

Świąteczny zamęt i parę informacji. :D

Witam was bardzo serdecznie.
Z początku chciałabym przeprosić za nieobecność na waszych blogach, ale święta pochłonęły sporą ilość czasu, przez co nie mogłam nikogo z was regularnie odwiedzać. Dodatkowo jeszcze ta aktywność- bardzo dziękuję! Postaram się nadrobić zaległości (z pozoru niewielkie, ale dla mnie są spore).

No dobrze, ale bez przedłużania przejdźmy do ostatecznego sedna. Na święta przybyło mi nieco funduszy, i szczerze zastanawiam się nad Tradem albo paroma figurkami z Collecty. Nie jestem jeszcze pewna, bo widziałam już przedsmak nowych modeli 2017, i bardzo mi się one spodobały. W związku z tym może poczekam do wejścia nowych koni na rynek... :) Ale jeszcze nic nie jest pewne! Parę razy zastanawiałam się, jakiego tu Trada wziąć. W oko wpadł mi Lil' Ricky Rocker i Big Chex to Cash. Poniżej zamieszczam screeny, jakby ktoś nie skojarzył po nazwie.



Czesio jest do kupienia w bardzo małej ilości, a więc mój wybór musi być szybki. Byłabym wdzięczna za pomoc w rozpatrzeniu tej dwójki, to dla mnie dość ważne.
A więc bez przedłużania zapraszam was do komentarzy i czekam na opinie! :D

~Warrior Soul.

10 komentarzy:

  1. Ale super prowadzisz bloga, cud miód ♥
    Zdecydowanie bierz Big Chex to Cash! Ma zwalającą z nóg pozę, jak i barwę :D Mimo tego, że droższy, to cudny, piękny :) Jeśli jednak weźmiesz tego pierwszego, też gratuluję wyboru, chociaż mnie bardziej kręcą te o jednolitej barwie, bez kropków xd
    Lecz każdy model z Breyera szczyci się i to bardzo ♥
    Pozdrawiam serdecznie i muzę Ci podziękować za komentarz, bardzo miły i motywujący :D Będę wpadać regularnie :D
    Helenka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Lil moim zdaniem jest obłędny w stosunku do Big Chexa. Drugi ma moim zdaniem kanciasty łeb, ale to może mi się zdaje xd Lil natomiast jest uroczy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, masz trudny wybór obaj chłopcy są wspaniali! Jeśli wybierać po kolorze-to wygrywa Czesio, ale gdy chcesz patrzeć na całokształt- to zdecydowanie Lil. Ma dużo lepszą pozę, wg. mnie lepiej na nim będą wyglądać siodełka itd. Wybór jednak należy tylko i wyłącznie do ciebie! Poszukaj sobie ich więcej zdjęć w necie przyjrzyj się, wypisz wady i zalety, a wtedy będzie ci łatwiej wybrać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam Lila, starszny z niego słodziak, ale strzałek nie posiada- jego kopyta wyglądają jak cztery ziemniaki v.v
    (Od spodu.)
    Czesiu jakoś nigdy nie wzbudził u zbyt wielkiej uwagi, nie wiem dlaczego, ale jakoś tako nie dla mnie. Xd
    Polecam obejrzenie zdjęć na innych blogach, może spojrzysz na model przez inny pryzmat. ;)
    Nowa collecta- nie kręcą mnie jakoś te nowe modele, ale możeee..
    Cóż, teraz moim priorytetem jest zakup CopperFox'a który kosztuje trochę sporooo..
    Pozdrawiam ^-^

    OdpowiedzUsuń
  5. Świąteczny zamęt... Nie martw się ;) U mnie też był :P
    Polecam Ci Lila, fajna maść, wszystko na nim dobrze wygląda, no po prostu jest lepszy moim zdaniem ( mam nadzieję że mój Bayron tego nie słyszy :P).
    Ja też czekam na nowości jakie mają wejść w 2017 r :D Podejrzewam że trafia do mnie Trad w ilości 3 :P Teraz tylko pytanie kiedy wejdą na ogólny rynek i o zgrozo... Jaka będzie ich cena za najszybsze które wejdą ( czyli chyba cena początkowa :/).
    Pozdrawiam :)
    Wolfik

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam, nie widziałam, ale kupiłbym Czesia. Ostatnio zastanawiam się nad jego zakupem, ale jeśli już to chyba po wakacjach, bo mam inne wydatki na razie (wiadomo, konie).

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie Lil :) sama planuje jego zakup :D robi moim zdaniem lepsze wrażenie, ma fajną pozę i śliczny pyszczek :) od zawsze jakoś Chex mnie nie przekonywał i dlatego może wybrałabym Lila :) p
    Powodzenia przy podejmowaniu decyzji!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama posiadam Lil'a i uważam, że jest naprawdę świetny :) Nie ma tak dobrze zaznaczonej budowy, ale malowanie bardzo dobrze kryje wszystkie niedoskonałości. Najlepsze w nim są według mnie oczy. Jego rdzawe oczka zdecydowanie biją te cześkowe :) Poza tym Lil jest świetnym kompanem i mimo swojej niepozorności jest w nim coś takiego, że nie można obok niego obojętnie przejść. Zdjęcia firmowe prawie wogóle nie oddają jego uroku.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! Ja bym poczekała na Collectę, ale jak chcesz breyerka to oczywiście bierz! Hmmmmm. Oba modele mają swoje wady i zalety, jednaj według mnie leprzy jest Lil.
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi na TAG.
    Wiola <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog 😘 Często będę wpadać 😇

    OdpowiedzUsuń